Για τον υπολογισμό του βάρους της αποστολής, συγκρίνεται το ογκομετρικό βάρος με το πραγματικό βάρος για κάθε τεμάχιο ξεχωριστά ώστε να διαπιστωθεί ποιο είναι μεγαλύτερο. Το μεγαλύτερο βάρος από τα δύο, χρησιμοποιείται για τον υπολογισμό του συνολικού κόστους της αποστολής.

Για παράδειγμα, το κόστος των μεταφορικών για ένα ελαφρύ δέμα με μεγάλες διαστάσεις θα υπολογιστεί με βάση το ογκομετρικό του βάρος και όχι το πραγματικό.

Τα έξοδα αποστολής θα σας εμφανιστούν κατά της ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Αναφορικά, έως 2 κιλά το κόστος είναι 3€. Για κάθε επιπλέον κιλό τα έξοδα αποστολής στη χερσαία Ελλάδα είναι 1€ και για τα νησιά είναι 1.30€.

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες λεπτομέρειες εδώ

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, η αποστολή πραγματοποιείται σε 1 ως 3 εργάσιμες ημέρες.  (Εκτός αν υπάρχει διαφορετική ένδειξη στη σελίδα του προϊόντος.)
Από τη στιγμή που θα ενημερωθείτε για την αποστολή θα έχετε την παραγγελία σας στις επόμενες μέρες.
Για τις περιοχές που χαρακτηρίζονται ως «δυσπρόσιτες» από τον courier, ο χρόνος αυτός μπορεί να διαφέρει.

Σε κάθε περίπτωση, θα κάνουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε η παραγγελία σας να σας παραδοθεί το συντομότερο δυνατό, ακόμα και νωρίτερα από τα προβλεπόμενα χρονικά όρια!

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες λεπτομέρειες εδώ

Βεβαίως. Πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία, επιλέξτε “Ναι” ή “Όχι” στο προαιρετικό ερώτημα “Τιμολόγιο” και συμπληρώστε τα στοιχεία σας. Εάν έχετε ξεχάσει να το αναφέρετε, μπορείτε να γράψετε στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου [email protected] και θα σας βοηθήσουμε στην έκδοση τιμολογίου.

Σε απίθανη περίπτωση που τύχει να παραλάβετε προβληματικό προϊόν ή το προϊόν δεν είναι αυτό που παραγγείλατε, έχετε το δικαίωμα είτε να ζητήσετε αντικατάσταση, εντελώς δωρεάν, είτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας και να ζητήσετε την επιστροφή των χρημάτων, που αποδεδειγμένα θα μας έχετε καταβάλει
Προς τον σκοπό αυτό θα πρέπει το δυνατόν συντομότερα να επικοινωνήσετε μαζί μας στον αριθμό τηλεφώνου +30 23210 98666, ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση [email protected], ώστε να μας ενημερώσετε ειδικότερα για το πρόβλημα στα προϊόντα, που σάς παραδόθηκαν.

Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ

Υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Για να προχωρήσετε σε ακύρωση της παραγγελίας σας, μπορείτε είτε να στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνση: [email protected], είτε να καλέσετε στο τηλεφωνικό μας κέντρο στο 23210 98666.

Στην περίπτωση που έχετε ήδη προχωρήσει σε εξόφληση της παραγγελίας σας και η παραγγελία σας δεν έχει δοθεί στη μεταφορική εταιρεία, τότε θα σας επιστρέψουμε άμεσα την χρηματική αξία που αντιστοιχεί, με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την συναλλαγή σας (πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό).

Στην περίπτωση που η παραγγελία σας έχει δοθεί στη μεταφορική εταιρεία, τότε η επιστροφή της χρηματικής αξίας της ακυρωθείσας παραγγελίας, θα πραγματοποιηθεί με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την συναλλαγή σας, μόλις τα προϊόντα επιστραφούν στην ΚΕΑ.

Μπορείτε να είστε πάντα βέβαιοι για την ασφάλεια των συναλλαγών σας με τη keasa.gr καθώς όλη η διαδικασία της πληρωμής γίνεται σε ασφαλές περιβάλλον της Eurobank. Κανένα από τα στοιχεία της πιστωτικής η χρεωστικής κάρτας σας δεν αποθηκεύονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Συνήθως αποστέλλουμε με email τον αριθμό αποστολής (Tracking Number) της κούριερ. Στην ιστοσελίδα https://www.acscourier.net/el/myacs/anafores-apostolwn/anazitisi-apostolwn/ μπορείτε να κάνετε αναζήτηση της αποστολής (tracking) ώστε να ξέρετε ανά πάσα στιγμή που βρίσκεται το δέμα σας.

Αν έχετε βρει κάποιο προϊόν που σας ενδιαφέρει, μπορείτε να το προσθέσετε στην Wishlist σας. Θα βρείτε την επιλογή «Προσθήκη στη Wishlist» ακριβώς κάτω από την περιγραφή του προϊόντος. Κάνοντας κλικ στο επιλεγμένο προϊόν έχει αποθηκευτεί στην προσωπική σας Wishlist. Μπορείτε να μεταβείτε αργότερα στη λίστα σας από το εικονίδιο «Wishlist» από το λογαριασμό σας η από την κεντρική σελίδα.