Αποστολή

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, η αποστολή πραγματοποιείται σε 1 ως 3 εργάσιμες ημέρες.  (Εκτός αν υπάρχει διαφορετική ένδειξη στη σελίδα του προϊόντος.)
Από τη στιγμή που θα ενημερωθείτε για την αποστολή θα έχετε την παραγγελία σας στις επόμενες μέρες.
Για τις περιοχές που χαρακτηρίζονται ως «δυσπρόσιτες» από τον courier, ο χρόνος αυτός μπορεί να διαφέρει.

Σε κάθε περίπτωση, θα κάνουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε η παραγγελία σας να σας παραδοθεί το συντομότερο δυνατό, ακόμα και νωρίτερα από τα προβλεπόμενα χρονικά όρια!

Έξοδα Αποστολής

Αποστολή προϊόντων πραγματοποιούμε σε όλη την Ελλάδα με τη χρήση υπηρεσίας courier ή με πρακτορείο μεταφορών για ογκώδη προϊόντα. Η εταιρία ΚΕΑ Α.Ε. συνεργάζεται με την εταιρεία ACS και ELTA Courier για την μεταφορά των προϊόντων. Πιο συγκεκριμένα τα έξοδα αποστολής με Courier κοστολογούνται βάση του βάρους η του όγκου του αντικειμένου. Τα έξοδα αποστολής θα σας εμφανιστούν κατά της ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Αναφορικά, έως 2 κιλά το κόστος είναι 3.00€. Για κάθε επιπλέον κιλό τα έξοδα αποστολής στην Ελλάδα είναι 1.45€. Τα έξοδα αντικαταβολή είναι 2,50€

Για τα βαριά ή ογκώδη αντικείμενα που θέλετε να σας παραδώσουμε, η αποστολή γίνεται αποκλειστικά με πρακτορείο μεταφορών το οποίο δεν δέχεται σαν τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή. Σε αυτή την περίπτωση o τρόπος πληρωμής είναι μόνο πιστωτική κάρτα η κατάθεση σε τράπεζα. Η παράδοση των προϊόντων με πρακτορείο μεταφορών, γίνεται επί πεζοδρομίου στην διεύθυνση που έχει δηλωθεί κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Καθυστέρηση Παραγγελίας

Η τυχόν καθυστέρηση της παραγγελίας σας μπορεί να οφείλεται σε έναν από τους παρακάτω λόγους:

  • Σε περιόδους αιχμής (π.χ Χριστούγεννα, Πάσχα).
  • Κατάθεση Σε Τράπεζα: Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας και την ταχύτερη αποστολή της παραγγελίας σας, παρακαλούμε στο καταθετήριο να αναγράφεται ο κωδικός παραγγελίας και το ονοματεπώνυμο που δόθηκε κατά την δημιουργία της. Για να ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής των προϊόντων έπειτα από κατάθεση σε τράπεζα, θα πρέπει να εμφανιστεί στον λογαριασμό της εταιρίας το ποσό που κατατέθηκε και να γίνει ταυτοποίηση των στοιχείων. Η συγκεκριμένη διαδικασία απαιτεί τη συμβολή της εκάστοτε τράπεζας και για το λόγο αυτό ενδέχεται να καθυστερήσει η διαδικασία αποστολής των προϊόντων.
  • Ο προμηθευτής καθυστέρησε να στείλει το προϊόν: Προκειμένου να σας προσφέρουμε ποικιλία και ανταγωνιστικές τιμές παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια μεγάλη λίστα προμηθευτών, Ελλήνων και ξένων. Συμβαίνει, όμως πολλές φορές μια παραγγελία να καθυστερήσει στο τελωνείο ή στην μεταφορά του. Σε τέτοιες περιπτώσεις επικοινωνούμε μαζί σας και σας ρωτάμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς το συγκεκριμένο προϊόν ή αντικαθιστώντας το με κάποιο άλλο που θα σας προτείνουμε. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.
  • Το προϊόν που έχετε παραγγείλει έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Στα προϊόντα που διατίθενται μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα πολλές φορές παρατηρείται το φαινόμενο κάποιος προμηθευτής να ανακοινώσει απροειδοποίητα ότι καταργεί κάποια προϊόντα. Και σε αυτή την περίπτωση άνθρωπος της εταιρίας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας, προκειμένου να σας δώσει εναλλακτικές λύσεις.
  • Όταν συμβαίνουν ακραία καιρικά φαινόμενα ή απεργίες και γενικά σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας που επηρεάζουν την ομαλή μεταφορά και παράδοση.
  • Τέλος, σε κάθε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επικοινωνία μαζί σας (τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) για την αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων, σχετικά με την παραγγελία σας ή με την πληρωμή της.